admin admin .

admin

تناسب بک لینک با منبع و اعتبار سایت چه تاثیری بر کیفیت و اثربخشی بک لینک دارد؟

بی‌ربط و نشستن به این امید که جایگاه بهتری در نتایج جستجو کسب کنید به سرآمده است. به عنوان نمونه، اگر در زمینه طراحی وب فعالیت می‌کنید، لینک مرتبط لینکی است که از وب‌سایتی دریافت کرده‌اید که مضمون آن با طراحی وب و زیرساخت‌های آن همخوانی دارد (مثلاً مباحث بازاریابی و فروش یا سئو) و نه وب‌سایتی که موضوع آن چیزی مثل باغبانی است.

ارتباط لینک توسط متن لینک، محتوای متن اطراف لینک و سایر لینک‌های خارجی موجود در آن صفحه تعیین می‌شود. با استفاده از لینک‌های مرتبط، نه‌تنها گوگل را خشنود می‌کنید، بلکه به دلیل تناسب محتوای دو وب‌سایت لینک دهنده و گیرنده لینک، مشتریان بالقوه بهتر و مناسب‌تری را نیز به دست خواهید آورد.

اعتبار سایت
با داغ‌تر شدن بازار رقابت، فقط داشتن لینک‌های مرتبط کفایت نمی‌کند، بلکه به داشتن بک لینک از وب‌سایت‌های بسیار معتبر یا وب‌سایت‌هایی نیاز دارید که گوگل به خاطر ارزش محتوا و لینک‌هایشان به آن‌ها اعتماد دارد. به‌عنوان‌مثال، شاید سایت‌های خبری مطرح زیاد به کسب و کار شما ربطی پیدا نکنند، اما اگر از آن‌ها بک لینک بگیرید اعتبار بالایشان می‌تواند به وب‌سایت شما هم سرایت کند.

برای ارزیابی ارزش بک لینک هر وب‌سایت می‌توانید Domain Authority آن را در وب‌سایت Moz بررسی کنید. Domain Authority شاخصی است که توسط وب‌سایت مطرح Moz ابداع شده و بسته به تعداد و کیفیت لینک‌های هر وب‌سایت برای آن یک امتیاز (از 1 تا 100) در نظر می‌گیرد.
منبع : https://telogoldis.ir/blog/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۴:۳۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)